2012

Jamen, sitter här i fåtöljen själv hemma i stugan, biggest loser är på tvn och jag väntar på att en debatt ska börja där stora LCHF profiler ska vara med i, spännande.
Har ju som vanligt inte bloggat på länge, och lite uppdatering och kanske lägga lite av min axlar...
Livet med Hampus är toppen, skulle inte ha det på något annat sätt... bara tanken att ha det på något annat sätt är jätte obehaglig. Vi bor i våran lilla stuga här på fjället. Söndagarna är våra dagar och det är underbart :)
Annars så händer det endel.
Jag jobbar på SATS som PT, har ett gruppträningspass och jobbar i gymet en kväll i veckan. FULLT upp har jag, det är fullbokat skulle man kunna säga! och det känns så himla skoj att det funkar så bra med just Personlig Träning.
DÄRFÖR så känns det så himla konstigt att Skistar inte har förnyat kontraktet med SATS, vi läggs alltså ner sista April ?! Galet, helt sjukt! TOKA, såklart från Mora ska in... say no more, för då säger jag bara något dumt känner jag!
Sen har jag tillsammans med en kompis eventen på Wärsan i Lindvallen, lika roligt som vanligt. gillar det så starkt! :)
Jaha nu började debatten såklart.
Men vi ska iaf flytta i oktober, när landstinget jobbet är över :) tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0