Lördagsmys i sälen :)

Vaknade kl 0930 och guuuu så skönt! Äntligen sovit ut och även några extra timmar! Känns bra
Kl 10 kom Tessan och mamma på besök. Mamma jobbar och har en längre rast här uppe. Trevligt med lite besök.
Har inte mycket att göra i helgen Skönt!!!
Idag afterski och en löptur. Sen ska jag bara slappa. Funderar på att gå upp till Wärsan och kolla på showen.
Imorgon har jag ett projekt! Tvätta... Och samtidigt som det blir klart för jag Pt förberedelse för måndag :)
Just ja hahah en sak till, Hampus bowling + fest på
Experium. Jippi! Tessan tog med lite kläder så jag har lite bra kläder :)
Nej nu mera sol.
Notera, inlägg nr 2 från mobilen! Mycket lättare att blogga härifrån ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0