Halloween - Sälen - Höst

Just nu så ser det inte ut att bli något Halloween "firande"... förut så tyckte jag det var löjligt att man inte skulle FIRA - klä ut sig, skoja bort hela grejen och dricka alltså festa, även om jag inte själv dricker. Men NU så känns det bra att tänka en extra gång på dom som inte är kvar, synd att jag inte kan gå till gravarna, men tankarna kan gå dit. Själva Alla Helgona känns lite annorlunda, så för min del gör det inget att vi inte gör något alls.
-
Idag är jag ledig, jag är HELT ledig, igår kände jag mig så hängig, ville egentligen inte till Karlstad och det är för att jag inte ville köra bil, jag ville inte ÅKA bort. IGEN IGEN IGEN, jag åker å åker å åker varje helg känns det som.
Och det kommer liksom fortsätta hela hösten, Sthlm igen nästa helg, sen börjar ju midvinterblot så då åker jag varje vecka... på gott och ont!
-
Gårdagen blev kalas, middag här hemma med Emelie och Fredrik, sen såg vi "In Time" konstig film med bra underline "sen när blev pengar mer värt än livet och människan"?!
Sen en sväng till Gustav och dumma sig, hehehe....
-
SOVMORGON, sov till 11,27 då pappa ringde ett onödigt samtal till mig.
- nu frukost/lunch... kycklingsallad, och jag har massa jäkla GOTT godis kvar sen igår. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0