sol sälen planer

Sitter utanför Experium i solen och jobbar, åt min frukost samtidigt... vilodag idag.
Börjar bli nervös för lördagen... dags för Gbg varvet nu ju!!!!! tagga! dock så kunde jag inte ge bort min andra startplats till mackan utan jag är anmäld tills nästa års varv också, hahahaha så kan det gå =)
Idag så har jag 2 kunder till... ska fixa med lite andra saker, få in lite mer kunder tänkte jag.
Ska bara slita mig från solen och stolen jag sitter i hahaha
Så än så länge är detta planen.
Nu och imorgon jobb och träning/ridning i sälen.
Torsdag kväll till Mora och fredag åker jag med mamma och thim till Gbg, eller först kristinehamn och hämtar tessan sen släpper de av mig i Mariestad så jag får åka med hampus ner istället =)
Till mackan i Gbg, springa, äta god mat och mysa runt hela helgen!
Tillbaka till Dalarna, måndag blir nog massager och träna med min syster.
En hel vecka ska jag sedan vara i Sälen... galet, det är ju så tomt här uppe just nu. Man får njuta medans man kan är min inställning ;)
Sedan den 1juni åkter jag ner till Småland, till Vimmerby och hampus. Ska springa nå millopp på torsdagen och sedan fredag kväll åker vi till Gotland för en veckas semester hos bästa Niklas! Ska bli så himla skoj, jag längtar verkligen!!! SEN haha tillbaka till Vimmerby någon dag. sen bilar vi upp mot Dalarna. Senast lördag den 11juni ska jag vara hemma i Mora, för då fyller Feffe 30år och det är fest, piratfest!!! as skoj... sen sälen! Jobb jobb jobb jobb :) så långt vet jag,,, sen vet jag inte mycket. Men den 20 juni ställer vi iordning i tandådalen, sen bara KÖR VI!
NU ska jag ragga nya kunder och beställa bord till på lördag!
Hoppas alla mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0