det är inte lätt men jag gör det ändå

kärlek, hjärtat... känslor, vet vem och hur mycket. det är inte lätt...
ingen som vet. Syster säger att det finns inte grått. antingen är det vitt eller svart. man vet.
Och jag vet, jag vet jag vet verkligen, jag har aldrig släppt taget. men aldrig erkänt hur jag känner...
jag är kär, har varit kär sen sommaren 2009 i mannen. och det har aldrig slutat... men nu är jag redo, du får hela mitt hjärta, om han vill ha det, han kan krossa mig.
Jätte läskigt att ge allt... men han är värd det.
Varje tår, varje jobbig natt o dag... det är han värd. om han blir min igen.
Tid... ge tid. det är svårt.
vänta vänta vänta
Och har ingen aning om något. Bara mina egna känslor.
Jag hoppas vi löser detta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0