Valet 2010

Ja vad ska man rösta på???
Jag har kollat och lyssnat på 3 debatter, läst lite granna, lyssnat på folk runt omkring mig och jag blir fan inte klok. Gjort lite testar har jag också, för att se vilken sida jag ligger på, fått resultaten "rödgröna" blocket men Centern som parti??? Lite motsägelsefullt... Det bästa någon har sagt var "inget parti är bra, man röstar bara inte på det dåligaste" hahaha...
Ska man låta alliansen styra 4 år till, så de kan fortsätta liksom, 4 år hinner man inte mycket på OCH de fick lov att klara en kris. Plus att jag fattar inte varför man har förmögenhetsskatt och högre skatt för att man tjärnar mera?! Du straffas för att du jobbar mer eller mindre?! SAY WHAT?!
Eller ska man gå tillbaka till de röd/gröna och börja om igen i 4 år???
Äsch, vad fan. Blir galen snart, kan bli blankt för mig! Men rösta ska jag, inget man ska bara strunta i!!!
-
-
Annars då, Mats operation gick bra, skönt att höra den Mats jag egentligen känner prata igen :)
-
-
PT kunder rullar på och det gör mig så LYCKLIG!
-
Saknar Hampus och Niklas, de är i Turkiet och saknas såååååå :)
Ska bli spännande att bli sambos med grabbarna och bästaste Sofia Grenholm (om det nu blir så, inte helt klart)
-
-
Jobbar ganska tufft denna vecka, men den sprang iväg, varit "diskare" denna vecka, "disk"-passet. Ledig imorgon men då har jag PT kunder och söndagen har jag bytt med kollegan så jag jobbar så att jag kan vara ledig nästa söndag och åka till Uppsala/Stockholm för att springa Lidingöloppet :) LINA & Jag och våran 3 gren i Tjejklassikern! AWESOME!
-
-
Resan, det kommer med stormsteg, har nog det mesta klart nu, kopior ska göras. Men det hinner jag =)
Gör den någon dag på Snö när Niklas jobbar hahaha
-
Nej trött är jag, Fia och Marie ska till Gustav ikväll, hade varit nice men Nej det orkar jag inte tyvärr... imorgon kanske :)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0