sne blir rak =)

Har inte skrivit något om detta här men, snabb rep av vad som hänt. Blivit sne igen, jag är väldigt rörlig och ibland ställer det till sig. Förra året i Oktober senast fick jag fixa till detta.
Så när jag såg och kände att högerbenet började bli kortare och att jag drog snett så ringde jag min naprapat i Mora, han vet ju vad som händer och sker så han löste det. Och ryggen blev rak, jag var jätte spänd så han satt koppar på mig. NU är jag skit het igen med massa stora blåmärken på ryggen, närmare 13st prickar (13 årig nyckelpiga just nu) Men det känns bra, behövde bara vila 2 dagar från träningen men det kändes som en vecka :S var orolig att det skulle ta längre tid innan jag kunde köra igen.
Dock så får man efter sånt här börja om från början lite... det är väldigt obalans och kontrollsproblem efter att man satt allt på rätt plats igen :) Men jag känner att det gör inget. kommer snart åka till sydamerika ändå och det innebär att när jag är tillbaka lär jag bygga upp igen =) Thats the way the cookie crumbles!!!!
Varit ledig hela helgen... inte slut än.
Nästa veckan blir en stentuff vecka 9-19 mån till tors och 9-21 på fredag. Samt 13-21 på Söndag! Herregud. å detta har jag dragit på mig själv för att jag ska kunna åka ner till Uppsala-Stockholm och springa Lindingöloppet 26e September!
Nu ska jag få i min lite mellis och dra och träna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0