Promise me you'll never forget me because if I thought you would I'd never leave.

Jag borde sova...
Idag har jag fixat en ny kund till SATS, hade dock behövt varit här Oktober och November känner jag, men NÄSTA år så får jag nöja mig med någon veckas semester, kanske 2 olika veckor och destinationer...
Man lär sig alltid något!!!
Jag tror jag håller på att bli Sälen bo.
En stuga, jag, någon?, en hund och jobba på SATS. Inte alls fel i mina ögon.
-
Gud så jag har saknat en viss Adde idag, tänkt massa på honom, velat höra låtar som påminner mig om saker... vi har fortfarande massa hemlisar... Du är så fin när jag ser alla korten.
Älskade finaste Andreas...
Jag vill bara hålla dig en gång till, säga att jag älskar dig en gång till.

Death leaves a heartache no one can heal, love leaves a memory no one can steal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0