I'm not a bitch, I just have a low tolerance for bullshit!

Helgen har sprungit förbi men hunnit med massa ändå, nöjd :)
Första PW på fredag morgon, förmiddag spenderades med Hampe, sen så tränade jag och vi gick ut på Gustav med kollegorna, jätte roligt att festa lite med dom för en gångs skull.
Sen lördag så var jag med Hampe igen hela förmiddagen och gick en PW innan det och sen träning och efter det träffades jag och Fia på experium och bowlade 3 serier... Fredrik kom och var med och spöa skiten ur oss. jag kom över 100p på första serien iaf haha helt magisk gräns, hamnar alltid på 99, 98, 97 osv.
Sen drog jag och Fia hem till Carro och Andres, Felicia och Joen dök upp och vi snacka skit och kollade på "vampires sucks" - ok film, skratta endel men var inte helt 100 pigg direkt! somna flera flera ggr...
Sen idag, PW upp för berget här i Tandådalen... inge hampe idag för han, niklas och fredrik var i borlänge och ska sen eller nu vidare mot Turkiet en vecka- så skööönnnttt... men behöver inte vara avis, jag ska ju få åka snart!!!!
Fixat med lite inför resan idag igen, kommer på saker hela tiden, som tex värdebälte, reselakan, regnponcho så det är beställt nu :) Handlat pulver och vitaminer av mamma nu också så jag klarar hela resan, tänkte ju "fuska" i de månaderna jag är borta... men tror det är dumt, tänk om magen ballar ur av det. Inte värt att pröva faktiskt! Så köper med mig så det räcker :)
-
Sen funderar jag på tatuering... Latin, text... känner för det.
"Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen"
"Aegroto, dum anima est, spes esse dicitur" - Det sägs att för den sjuke finns det hopp så länge han andas (så länge det finns liv finns det hopp)
"Citius, alius, fortius" - Snabbare, högre, starkare
"Fortis et liber" - Stark och fri
"Tempestate probantur fortes" - I stormen prövas de starka
"Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig
"Vera esse facimus nosmet ipsi" - Vi skapar själva sanningen
"Vita non est vivere sed valere vita est" - Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv
GODNATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0