CROSSFIT

Måste säga att jag älskar denna träningsform, helt underbart!
och för er som är lite nyfiken på min träning så bloggar jag om den varje gång på www.salencf.com.
.
Idag så har jag jobbat i Tandådalen 7-16. Vi har väldigt lite gäster så vi hinner med lita allt möjligt skit på dagarna... får se hur det blir imorgon, kanske blir en tur till Experium och badar lite med gästerna =) Jobbet har verkligen sina fördelar.
Sen drog jag till SATS och jobbade, ny kund IGEN, går bra det här, kommer få bonus på lönen denna månad JIPPI!
Är så himla kul och utvecklande och utmanande att ha koll, kunna leverera !!! Jag stutsa fram i gymet idag, Cicci skratta åt mig för jag är så knäpp haha
Sedan tränade jag själv också såklart!
Sedan ringde Lillebror idag, han är så bra så bra. Tog körkort idag!!! =)
Ikväll var jag duktig och kom ihåg att ta kolera vaccinet också, TUR för det tar en vecka innan det verkar, och jag har en dos kvar att ta nästa vecka... annars hade jag inte haft skydd första tiden i Sydamerika! Det var på håret!!! Som vanligt... lite mer saker att fixa med men det är inte mycket mer nu. KUL!
Inatt kommer Hampus och Niklas hem till Sälen igen, saknat dom så =)
Dax att sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0