jag är så himla Ledig idag =)

Det var hemskt länge sedan Jag hade en ledig dag då jag inte har några som helst Måsten, jag kan göra vad jag vill idag, ingenting eller allting =) Började med en sovmorgon, lite film, frulle och sen drog jag och hampus till gymet, körde ett pass - ett bra pass. Jag var o handla lite... nu sitter jag i soffan och göra absolut INGENTING! =)
Tänkte kanske ta en promenad, men ska vänta lite, plus att Hampus kommer snart och ska äta lunch... SEEEENNN promenad, bowla lite kanske och en tacos kväll :) AWESOME!
För övrigt så sprang jag ju Lidingöloppet med Lina förra helgen, fick ok, jag var skadad IGEN. 1.08.58... nästa år blir det under 50 min! Sen fick jag umgås med moster lite, och med familjen i Alunda... Moa är för go!
Sen jag har jobbat, lugn vecka på jobbet. Men mycket PT, fast det är bra! på gott och ont är väl allt.
Igår så anmälde jag och hampus och hans pappa oss till Göteborgsvarvet... det är bra, för jag vill verkligen, vi ska springa på 1,50 är det tänkt! Ska lägga upp träningsschema för det sen efter jag kommer tillbaka.
Vi har fått lägenheten nu, så lite saker har vi flyttat över, kommer bli så himla mysigt! Längtar till vintern och mina underbara vänner som jag ska bo med, kommer bli så himla bra!!!
Vad mer har hänt???
eh, jo inbördeskrig i Eucador, så vet inte om vi kommer ens komma in i landet, men då styr vi bara om- men självklart är det synd att det blev så. Men vi vet inget ännu...
Det är Country Sm på Högis, inte taggad någonstans så skiter helt i det!
Imorgon kl 10 ska jag stå packad och klar i Tandådalen för vi ska till Bäcka herrgård i Orsa och ha avslutning. Hoppas det blir lugnt men det tvivlar jag på...
Haft jätte ont i ryggen till och från i ca 10 dagar, så träningen går långsamt. men Ok, det får vara ok... Snart är det ju semester =)
DET BLIR SOM DET BLIR, NÄR DET GÅR SOM DET GÅR OCH MAN GÖR SOM MAN GÖR! =) Mitt nya ordspråk HAHA
Trevlig helg alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0