sa var halloween over da :)

Ja, jag skriver lite for jag har inget annat for mig om jag ska vara arlig...
Niklas och Katta ar lite bakis idag, tror de sov till 1 idag. Jag vakna som vanligt vid halv 8, 8 snaret :)
Men jag sov javligt gott ocksa...
Halloween igar da. Jag var seg till en borjan men fick pa mig kladerna tillslut och da gick det bra. Gu sa sot jag var, alla sa det hela tiden - hopplost varre! men lite kul, jag hade saker pa mig som jag aldrig annars brukar ha! Jag var en lila fe. Vingar, peruk, sminket, klanning osv... gulligull
Katta var kackelackan och kom pa 3dje pris for orginell kostym tror jag, KUL :)
Niklas hade fullt upp med att babbla och vara full... men alla vi 3 hade en jatte bra kvall.
Kul med alla som kladde ut sig, pcj da menar jag att ALLA var utkladda. Sen var det europeisk musik, kul med latar man kan och inte all spansk (skit)  hahahah later som att jag inte trivs men det ar naturligtvis inte sa jag menar... men skont med omvaxling!
Idag nar jag vaknade sa gick jag och skrev ut biljetten till Argentina, kopte vatten och sen gick jag tillbaka for att ata varan utsokta Continental frulle .- herregud, vitt brod, smor och jordgubbssylt med te ¿? kommer rulla fram snart.
Tur att vi ar ute och gar iaf varje varje dag. MINST en gang... sen solade jag och laste ut min bok, sa nu ska jag borja pa kattas... sen lar vi byta ut vara bocker... brande mig, solen var stark idag, varm och GO :)
Sen nar katta vakna sa gick vi mot kopcentret, tankte att jag skulle kopa nya underklader... funkar inte sa har! Hittade playboy string och stora tanttrosor sa skit samma, tvattar allt en gang till istallet imorgon. Hoppas pa att det ar battre shopping i Argentina eller Brasilien.
Sen efter det sa var klockan typ 4, jag insag att jag kan lika garna springa en runda till... tog ut pengar, bade boliviska och dollar... lika bra. Imorgon ska vi betala for rummet namligen. Sticker ju sa tidigt pa onsdag morgon.
Eh, sen da, jo en SA skon dusch, awesome :) middag pa det, currykyckling god eller ok, inte min egen matlagning men helt ok! Sen nu sitter jag har... ja :) semester helt enkelt.
Imorgon maste jag ringa Lufthansa innan kl 1. Samt lamna in tvatten sa den hinner bli klar.
Vad mer, CHOKLAD, jag har crawings! Skit som det ar sa finns det ju choklad har. Lattare om det inte gjort det ju!
Nej ska ner och se om tv-rummet ar ledig och glo pa en film. Bra idè!
Imorgon blir det en shoppingtur nere i centrum, kanske hittar en schysst underkladsbutik da istallet, how know`s!
Langtar till Argentina. :) och jag vet inte ens varfor, vi har satt Argentina pa en liten pedistal!
Vilken semester... men arligt, jag tycker om Sverige, min familj och mina vanner! <3
Inget ar battre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0