Rio de Janeiro

Yes, så är vi på sista stoppet. Och som ni ser så har vi åäö här! Svenskt hostel i Copacabana... men har skrivit utan dem ett tag nu så kan ju hända att jag missar något av de ibland hehe...

Florianopolis bjöd på; regn, sol, promenader på stränderna, underbara hundar, shoppingtur, god mat och lite sjukdom... min axel har ballat ur, har nog fått någon inflammation. Eller nått sånt...

Nu är vi som sagt i Rio, kom hit vid 1 tiden idag, bytte buss tidigt imorse i Sao Paulo... gick väldigt smidigt måste jag säga! Utan problem...

så sista veckan nu, tror alla längtar hem nu av lite olika anledningar, men det blir en bra avslutning på denna vecka :) hoppas på massa sol och härliga dagar på stranden!

skriver mer en annan dag, axeln tar död på mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0