Lapa, beachen!

Yes, jag var där igår, mellan halv 12 till 2! Bra gjort och kul var det...
alla som bor här hos magnus, 6pers plus oss 3 då åkte dit! Gud vad jag skrattade!
Men- det finns alltid ett Men haha... pga väderprognosen som sa REGN under natten och sen att staten här har gått ut med att de ska ta bort alla "favela" slum där krimminella bestämmer så var det väldigt lite folk ute, men vi såg och dansade samba... massa roligt folk på gatorna och KUL kväll helt enkelt! glad att jag åkte dit fast jag inte ville först och axeln-nacken gjorde ont.... niklas och jag drog tidigare än de andra... de gick på club och fortsatte kvällen.
Idag  efter en god natts sömn så har jag varit ute på strandpromenaden och PW- ASNICE sen god herbalife frulle! några timmar på stranden och herbalife lunch :) lyx! haha och fruktsallad-mums.
Har insett att jag har pulver så jag kommer klara mig fint nu, så jag kan äta både frukost och lunch= GLAD mage och GLAD jessica! sen ska det bli fruktsallad varje dag nu, mums så mycket godare och billigare frukten är här!
Vet inte vad resten av dagen bjuder på, vi får se. Vi kommer inte vara i solen något mer idag iaf...
Laga mat, någon film kanske, slappa, umgås, ja... vi har väl tänkt att ta det lugnt nu över helgen och ta sockertoppen, Jesus och Santa Teresa under veckodagarna som kommer...
JO solnedgången i Inpanema? ja, jag vet inte vad det heter riktigt men tydligen så ska man inte missa det så! Let´s go!
Gu så glad jag blir av lite träning, bra mat och sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0