Iguazu Falls

ar sa himla trott men ska sammanfatta vad som hander fort...
vi har 2 natter har i Iquazu, vi ska eller har hunnit se fallen, vi var ute idag, 3-lander tur, sa var och sag fallen pa brasilien sidan, helt ok och Inga mera fall, hur mycket folk an tjatar om det... det racker... sen buffe och tur pa Paraguay sidan, inte sa imponerad av Paraguay men har varit dar lite iaf :)
bra dag helt klart, massa MASSA bilder och bra buffe. men min mage har rasat... jag kanner mig svag och febrig, ska snart ga och lagga mig, fast klockan bara ar nio... lika bra, vi har imorgon en nattbuss till Florianopolis och da vill man inte vara dalig i magen direkt, eller har frossa.
Imorgon ar det borta =)
imorgon ska vi, ga till floden, fixa mat till bussen, ata lunch, aka over gransen vid 5. annars bara ligga vid poolen!
skriver mer en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0