tänkte passa på att gnälla lite i förväg så är det gjort

så illa ska det inte bli hoppas jag.
men nu är det fullt upp, men jag prickar av saker att göra sakta men säkert samtidigt också... försöker hela tiden hinna med egen tid och kvalité tid med vänner och mannen inte alltid så lätt att få ihop allt.
En resa bort lite med karln hade suttit fint, få se om vi tar oss iväg efter jobbet här uppe.
Har iaf sökt jobb idag, både här i Sälen och PT jobb i Uppsala, får se vad som finns och vem som vill ha mig.
Annars kanske man kan komma på sina bara knän hem och få jobb på campingen eller tomteland?! :)
Sedan är ju provet klart, stort avbockning!
Har jobbat idag, hann med några åk i backen och tvättade :) inte illa alls.
Tänk om jag fick jobba hela tiden på SATS... drömma går ju, hoppas på en verklighet snart...
ska jobba 6 dagar i rad nu på högis - fullt ös medvetslös, finns risk att jag kommer dippa(ALLVARLIGT) har inte varit ledig på så länge, pluggat och jobbat extra på SATS på lediga dagar. Men men, det blir bättre och egentligen klagar jag inte, kämpar för att komma dit jag vill iaf, inte bara bananskal och danser på rosor!!!
Nästa vecka så är jag ledig onsdag och torsdag, perfekt tänkte jag för Moster C med familj och en till familj kommer upp till Kläppen, hoppas jag hinner med en kväll med dem och en åk dag iaf. HAHA har klient inbokad kl 16.00 båda de dagarna, men det var bara de altenativen som fanns tyvärr... aja ska lösa det. Allt går om man vill!!!
Sedan jobbar jag 8-14 på fredag, sedan slänger jag mig i bilen och åker mot Lina-Uppsala-familjen UNDERBART, godbiten Adde skulle ha fyllt 23 år, helt sjukt, 2 år sedan... det är så svårt att förstå. Saknade finns där...
Addes dag den 27e mars, bra dag, hans dag... så är det bara.
Winnerbäck kan det allt... känner med denna låt. 1 hjärta som slår för 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0