söndag kväll

Känner mig riktigt pigg nu, om jag ska jämföra med senaste 3 dagarna... fick behålla frullen och lunchen, sen sprack det på middagen, TOTALT :( så ringde chefen, måste fixa nå "godis" till mage imorgon innan jag kommer till jobbet, det vill säga "goda baktierier i tablett form" :)
Så en natt till med mannen, inte helt fel.
Sedan 1,5 dags jobb på Högis, en på SATS, och ledig torsdag(?) tror inte jag bokat in något, känns som att jag glömt skrivit ner något viktigt där... aja, löser sig, hoppas jag ska få några timmars skidåkning med gänget i Kläppen, på tal om det borde jag ringa Moster C.
Iaf sedan jobb kort dag på fredag innan jag åker mot Kära underbar uppsala. Mysa med Lina ÄNTLIGEN igen. Och sedan till Alunda, hälsa på Adde, saknar... länge sedan... alldeles för länge sedan på alla sätt och vis. suck och tårar... men vad gör det. Ler åt alla goda fina minnen ändå sen.
Vila, sen lite kvällsmat innan sängen, Jag är trött... såååå trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0