Somliga säger vi lever i evighet, fast döden är det sannaste som dom vet. Andra säger lyckan finns i ett ögonblick, fast dom aldrig hann i fatt de dom fick. I kärlek och hat, fiende, kamrat, glädje och sorg, hydda och borg.

varit i uppsala, bra helg, mysigt att vara hos Lina i nya fina, verkligen jätte fina lägenheten.
träffa dennis, mys, hade behövt mer tid OCH varit lite piggare kanske.
Sedan en bra dag i alunda med familjen, middag, graven, tog det lugnt. Kände mig frisk igen... lite Aha upplevelse, det är såhär man ska känna liksom.
Resan hem gick bra också.
Första dagen på jobbet idag gick också bra.
Påskmiddag på fjällkyrkan, en lugn stund i kyrkan efter och en promenad hem... tände 2 ljus idag.
Ett för min fina vän adde och en för min fina vovve och vän felix.
Nu ska jag sova. imorgon blir det jobb och träning, äntligen ska jag få träna... abstinens men nu känner jag mig 100 och vågar köra lite. ska bli så skönt
sen är jag ledig onsdag torsdag igen...
på fredag är det timbuktu på hc, jag kommer vara på plats
Saknar min vän, du är den vän som kan ge min själ ro, Adde i mitt hjärta. Grattis min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0