sitter i solen

usch det är inge roligt att vara sjuk, vaknade helt slut imorse, jobbig natt, jag har sovit men tydligen snurrat runt hela tiden och svettig som en gris, usch usch... frukosten fick jag inte heller behålla... känner mig bättre men det verkar inte alls vara det. Kanske bli ledig imorgon också, med det fysiska jobbet jag har så kommer jag inte orka speciellt länge utan stå med feber igen... och febern har inte heller gett sig rikitgt kommer och gå, speciellt när jag är uppe och rör på mig. SAMT jävla skallebanks helvete...
Aja, slut gnällt. Sitter på altan i solen, tänkte att lite frisk luft och sol kanske skulle kunna hjälpa, skönt det är det iaf.
Sen blir det mys och film, hopaps den medicinen hjälper.
Tycker synd om mina kollegor som är en person kort, för tror inte någon extra är inringd.
Hjältarna varje dag :)
Jag har fått förlängt kontrakt så nu ser det ut som att jag går till 25 april iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0