oflyt hela tiden

åh vaknade halv 7 och insåg att jag hade fått utslag på kroppen, armar, ben, fötter och händer. Fick några igår också men det liknande nässelutslag så sket i det (haft det när jag var liten+ att jag dagen innan åt kiwi vilket jag varit lite känslig mot tidigare) ... fast nu var det mer och fan vad det kliar... varma röd ojämna utslag. Så nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa ner till vårdcentralen - JÄVLA OFLYT HELA TIDEN... eller inte hela tiden men ja, ni vet man blir lite bitter när man får motgångar och glömmer medgångar - Tror snart det är bara vi svenskar som hellre ser motgångar än medgångar.
Sökt en hel del jobb nu iaf, så får se vad det bär av. Lite sugen på Aktivitesledare på STS men samtidigt är jobbet på lägret här uppe i Tandådalen väldigt lockande och kan nog leda till många bra saker.
15 minuter kvar.... aaaa det kliar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0