kladdkaka med kokosgrädde MUMS

Jag har gjort provet THE PROV, så himla skönt, det är helt underbart... jag var så nervös och oroat mig som bara den inför detta men det gick så bra. (tror jag iaf, resultatet får jag i nästa vecka) På vägen upp till Stöten satt jag tom och läste = TRAFIKFARA!!!!

Annars så går båda jobben bra, trivs kanon på Högis med mina underbara arbetskompisar och sedan så rullar det på fint med klienter på SATS, PT yrket är något för mig, jag älskar verkligen det!!! Hoppas det kommer hålla i sig länge.

Sitter just nu nöjd med datorn i knät, jag gjorde kladdkaka med kokosgrädde och firade med min ena sambo Lina att nu kan jag andas ut, borde egentligen sätta mig och göra träningsprogram till en kund imorgon men jag hinner det imorgon innan.

Annars så ser min "ledig" dag ut att blir morgon träning, kunde mellan 11-12 sedan backa med hampe tills jag har kund igen 17-18. Sedan ska jag softa på kvällen.

Saknar min pojk bara... men nu ska det bli skidåkning att ta igen på lediga dagar!!!

Har tagit ledig och åker ner till Uppsala över addes födelsedag, det vill säga inte denna helg men den som kommer efter det. Sofia ska hem till Sthlm den helgen också så hon åker med mig mot Dalarna på söndag MYS :)

Det måste bli jobb i Sälen i sommar, både Hampus, Niklas, Sofia och Carro ska stanna över sommaren, vilket gäng, HELT HELT underbart. Så ska försöka fixa med det imorgon också.

 

Nej sängen, skriver nog igen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0