influensan???

Blev en kort dag på jobbet igår, tror det är influensan eller vad tror ni??
Feber, ont i muskler och leder, dålig balans, magont, huvudvärk, dålig aptit, ont i njurarna, lätt att svimma/yrsel och hemskt hemskt trött...
Chefen på sats har precis haft maginfluensan och henne kramade jag om i måndags så säkert det jag fått, det brukar ju ta 3 dagar innan det bryter ut och då stämmer det, skit också. 3-5 dagar, jag är på dag 2 men det är inte lika drygt som igår... alltid något, men det gör hemskt ont i mage och njurar....och huvud och hela kroppen :/
Är hemma i mora iaf, ville inte vara kvar men var återigen en trafikfara, svårt att koncentrera sig med så mycket smärtor. Är hos mannen, som jobbar, ska ta mig ut till syster i vika när jag orkar. Svettats som en gris inatt så ska duscha, när jag orkar. Hatar att vara sjuk, men vad gör man... vilar och blir frisk.
Ska sova igen, men det gör så ont att det går knappt.
Hoppas det går över fort. Puss och kram från en sjuk jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0