liten uppdatering

dålig på att skriva just nu...
men som sagt är tillbaka i Sälen, bor jätte bra precis brevid backen och jobbet i Tandådalen, vi är 5st som bor i kollektiv men det är så stort så man känner det knappt.
Massa träning och ett jätte bra schema har jag.
Har börjat med CrossFit igen nu, ska köra det iaf i 6-8 veckor tänkte jag. Sen får vi se vad det blir... kombinerar det med Yoga, löpning, klättring(som varit intensivt men blir väl mer sällan nu när jag bor i Sälen) promenader, rörelseträning....
Sedan så har jag ingen kund just nu på SATS, måste sätta igång och leta folk och haffa in dom :)
Ska börja köra Outdoor Crosstraning idag... spännande får se hur det går!
Sedan är det lite utbildningar på gång, "Back to Basic" och "Alla kan sälja" och SATSKidsPlay... i augusti!
Sen får vi se om det blir kanske SATSEnergy, Aerobics, Core osv...
Kommer ha mera jobb i vinter :O BRA!
Sedan så har Joel en blogg som jag ska ha en sida på, om just träning - crossfit osv. Ska bli kul om det kan utvecklas på något vis!
Jobbet går bra också, inte så stimulerande men jag har ju sats, sedan så är det bra kollegor och bra pengar utan så mycket jobb... fast vi har och göra hela tiden... bara inte Skistar eller tomteland stress tempo ;)
Sedan så har Mats fått svar på sina rygg och ben besvär, eller jätte ont och det var 2 diskbråk... ajaj... både L4 och L5. Så han ska opereras eller behandlas så snart som möjligt, får se när han får tid, men ser ut att bli en resa till Sthlm i veckan. Ja herregud, alltid är det något. Synd om han för han har hemskt ont!
JAG ÄR KLÄTTERSUGEN!!!!!!!!!
Och jobb sugen, herregud - damp har jag, ska Yoga i solen tror jag ;)
Nästa helg är det Vansbro Tjejsim som gäller jag mitt födelsedagskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0