jag trodde det var bra....

Samtidigt som vi längtar efter sanning har vi svårt för att acceptera den när vi står öga mot öga med den...
Den är inte alltid lätt, den är inte alltid lätt att säga, jag blev så rädd och visste inte hur jag skulle göra men sanningen är det rätta, man ska hålla sig till den. Och det gjorde jag....
Mot sig själv och för andra...
men det blev fel... jag som inte ville såra, utan vara ärlig.
Hade en känsla en magkänsla att det inte var helt klart, vi var inte på samma nivå- och jag hade rätt...
ja herregud, livets berg och dalbanan, jag fortsätter men usch han har ont, och nu gjorde jag det värre, tog bort hopp... men det var falska förhoppningar så det hade slutat illa hur som helst...
Sanningen känns ibland svår men i slutändan det man ska hålla sig till !!!
Hoppas vi klarar det här, eller han rättare sagt, hoppas han klarar det här.
Vill gärna vara vid sidan, vara en vän... men kanske inte får vara det. Då får jag ta den smällen...
Bara han blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0