Jag mår så bra =)

Jag mår bra, sååå skönt.
Planerar resan med Niklas... det kommer bli toppen att få komma iväg. I bakgrunden planerar jag en resa till USA också, hälsa på alla! Men först SYDAMERIKA HERE WE COME, 8 veckor och mycket att se =)
-
Har bytt rum i Vika - hemma hos mor - var LITE på tiden för Pernilla bor ju hemma och det gör inte jag, ändå har jag det största rummet - Don¨t make sense! - så har lagt ner mycket prylar och plockat ihop osv. Blev bra till slut... jag vet vart alla saker är iaf haha
-
SATS - kört både Outdoor CrossTraning och PowerWalk samt PT . Det börjar rulla in kunder och idag ska jag ha lite Tema kväll Funktionell träning på gymet. Det känns bra! Jag tycker det är super kul!
-
Kört CrossFit de senaste veckorna och formen börjar verkligen komma - känns och Syns =) WONDERFUL!
-
Trivs bra med kollegorna och jobbet i Tandådalen, ingen framtid men det är ändå trevligt just nu! Och trevligt imorgon när lönen kommer. Jag har ju lite saker att köpa, typ FLYGBILJETT haha ryggsäck(ingen aning om vilken) annat smått och gott man behöver på en resa!
-
Och det känns bra, jag trivs singel, just nu, har nog med mig själv, känns bra att vi är vänner, jag får hjälpa till, vara en bra vän och det är ju min bästa vän också... hoppas bara han får hjälp snart, inte ett diskbråk utan 2!!! det gör ont, både fysiskt och mentalt....
-
Nej, ledig idag (eller nästan har ju SATS och Pass ikväll)
Tog mig en 50 minuters jogg efter en väldigt GOD natts sömn, kändes bra, jag är mycket starkare än vad jag varit på länge! :) Myst ner mig i sängen igen och gjort lite av varje... men nu låter magen så jag ska ta och göra mig en kickass god sallad till fisken!
Sen blir det gymet och ett ganska tufft benpass i högt tempo innan det är dax för lite jobb.
-
Det var det för nu :)
LOVE TO ALL! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

gud va kul att höra att du mår toppen!! :)

2010-07-23 @ 12:23:05
URL: http://myrhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0