vilodag CHECK

Idag tar jag det lugnt.
Helgen har gått i ETT kan man säga-
i fredags så anslöt jag mig vid 11 snåret på kvällen med mina gamla kollegor som för övrigt var på TOPP!
Runt 3 tiden på natten körde jag hem till Tandådalen...
Sååå trött och vaknade med migrän på lördagen, hade tänkt cykla downhill... det ösregnade, men Adde informerade mig snällt att "i Lindvallen regnar det inte" så på med kläderna och åkte bort. AS KUL! Och skönt för skallen, Downhill är LÄTT något jag skulle kunna göra mycket med!
Det är mycket nu, Crossfit, skidor, klättring och Downhill... jaja... springa, cykla, hoppa och klättra haha.
Sedan efter det så drog jag till Experium och duschade och gjorde mig iordning för återträffsmiddagen på Gustav Grill och bar. Asnice, skallebank så vid 9 tiden så drog jag till Nicke och Hampe... vi drog vidare till förfest hos Stadiumfolket, lagom med folk...jag och nicke blev ett team-trött!!! skandal!
Sen mot Gustav igen och häng mest.
Jag tänkte att "jag har inte druckit på massa timmar så jag borde kunna köra hem"...orkade knappt gå till Hampes lägenhet och hämta bilen så blev in i sängen istället... SOV- vaknade utan huvudvärk-körde hampe till jobbet-köpte naturgodis-hem och i säng! Hann ligga lite ute i solen som visade sig idag!
Snart film och sen ska jag mot Lindvallen och SATS igen, lite jobb...
Veckan ser ut måndag-onsdag 06.30-15.30 och onsdag drar jag till Mora, hämtar mats och sedan mot Uppsala för helgen. SATS utbildning för mig torsdag och fredag... sen får vi se vad som händer och sker. Linus fyller år på lördag nämligen. Herregud, allt på en gång som vanligt!
VILA, nice, VILA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0