vilken dag

Borde verkligen bara slå ihop datorn och sova för jag ska upp igen kl 6!
idag så har allt bara gått i ett... jobb 06.30-15.30
Sen till SATS och tränade först på gymet och sedan en promenad - för jag behövde LUFT, attans vad det ska vara svårt att hinna med att få vara ute!
Sedan efter det hade jag kund... sen så drog jag till en bekant här uppe och masserade honom, nu är klockan si sådär 19.30 och jag är fan inte klar där förrän kl 20.45 typ... jag har ju som sagt svårt att släppa saker när det inte är klart och hans rygg var Full i triggers så bara att kötta igenom!
Så halv 10 typ var jag tillbaka och burit in allt... en massage till??? Nope.
Dessutom hade jag blogg att skriva (salencf.com) kolla morgondagens pass... sen ska jag ha 2 PT imorgon så kollade så det blir bra osv... herregud.
SOVA var det.
Men det är kul, fast jag är trött...
glad att jag fick 2 egna timmar idag iaf, tur att jag har min träning :) och kan smita till Hampus ibland haha
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0