Slut på semestern!

Då var vecka 31 över. Och semestern också, men jag känner inte av den där ångesten att börja jobba igen... trivs med mina jobb i Sälen så det är inget att gnälla över =) Och tur är väl det, att jag har ett jobb som jag trivs med.
Fullt upp hela veckan har det varit, fick ställa in "att sälja utbildningen" i Sthlm om 3 veckor. Det kommer inte gå... ekonomiskt och har viktigare saker att göra. Men om det skulle vara så att Mats ska ner till Sthlm just den torsdagen så kommer jag gå, om jag får vill säga.
Veckan som kommer är full. Är ledig torsdag, annars så jobbar jag hela tiden.
Ska se om jag kan börja träna lite mer igen.
Möte med SATS på onsdag, inte sagt att jag sagt ifrån mig kursen, sen ska vi prata Vintern... ska höra hur det går med att jobba på Skistarshop lite, så jag vet att jag har x-timmar varje vecka/månad. Bra liksom.
Ja. snurrar i mitt huvud, så mycket att tänka på. SATS - kunder - pengar - tid - farfar - alla borde/lära göras - SYDAMERIKA... vill till Uppsala men ska spara pengar osv... allt går liksom inte ihop riktigt.
Men en sak vet jag, det löser sig alltid =)
Nu ska jag sova. Imorgon jobb 7-16 sen har jag kund på SATS och ska förhoppningsvis skriva 2 till helårs medlemskap, Wiiiii assume.
Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0