sista augusti 2010, vart tog sommaren vägen?

Är i Sälen är det höst nu, mössan på, minsgrader på nätterna och alla bara väntar på att snön ska komma.... men herregud, har vi hunnit haft sommar eller? Tur att man har 2 månader i Sydamerika, är helt ok väder där nämligen medans vi är där =)
Ligger i sängen just nu, haft stängningspasset ikväll... lugn dag, fast vi är en kort. det är bra...
Tränade imorse x2 en före och en efter frulle, morgonPW är det bästa som finns, så mentalt rensande. Frisk luft, skulle inte klara mig utan detta. Sen körde jag ett stenhårt pass på gymet, as bra tid och ja HELT klart nöjd insats!
-
Helgen som var var sådär lite haft knepig, men jaja... så är det ibland. Kurserna var AWESOME iaf! Och mats ska få operation. och jag fick kramas med Moa =)
Sen i måndags så fick de ta blod av mig så de kan kolla vad jag har för problem?! haha... med magen i detta fall. Gluten? brister? laktos? soya? osv... utredning iaf.
Nej tro om man ska sova... ska bara bestämma vad jag ska träna imorgon först. Maq B kanske?! eller CF, eller båda :P
GODNATT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0