Om du inte vet vart du ska, kommer du förmodligen inte att komma fram.

Så sa de på Säljarutbildningen igår "alla kan sälja" och visst stämmer det.
Har haft 2 väldigt bra kursdagar i Stockholm. Sliten och trött- Svar ja, men helt klart värt det och lärt mig massa nytt. Eller som de sa i Sunne "att lära sig något nytt är att lära sig något man redan visste fast på ett nytt sätt". Awesume!
Dagens kurs var för PT - träning Back to Basics - knäböj, utfall, marklyft, bålstabilitet osv... JÄTTE bra kurs! Inspirerande.
Imorgon ska jag och mats förbi mormor ute i Järlåsa där hela familjen ala Alunda är. Hur mysigt som helst, var evigheter sedan känns det som =) Men innan det ska vi ha en mysig frulle med Lina.
Sedan ska jag se om det kan vara så att en moster vill ses ikväll.
Och imorgon i Mora så blire KLÄTTRING med Anna hoppas jag PIFF! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0