Jag har klättrat och klättrat =)

Började dagen med att cykla ur benen ordentligen, sååå skönt att cykla. Kanske blir imorgon med (skulle nog tro det) Sen har jag fixat med jobb, skrivt PT scheman och så... trodde jag skulle göra 2 massager idag också men båda blev inställda, vilket nog var bra, för jag fick vila = ligga på soffan och tänker hundra gånger på allt annat jag har att göra haha... Sedan har jag klättrat nu på kvällskvisten, AWESOME!
Bilmekanikern som jag har till granne har fixat min pärla alltså min bil nu, så den funkar prima igen! Underbart och inte blev det dyrt heller :P
Sedan lagade jag en underbart god soppa... Lika bra att ni får receptet.
400 gram köttfärs
2 st gul lök(ar), finhackade
2 st vitlöksklyfta(or), rivna
1 st äpple(n), syrligt, skalat och i tärningar
1 msk smör
3 tsk curry
1 l vatten
3 msk Touch of Taste Kalvfond
2 msk tomatpuré
1 burk krossade tomater
2 msk citronsaft
salt och peppar
Sen hade jag i kidneybönor, champinjoner och en rödpaprika. Mer matigt, och en klick creme fraische på toppen!
Samt lite extra kryddor, cayenne och lite oregano. MUMS blev det iaf!
Den ni gör är att fixar allt som står till vänster först, sen häller ni i allt som står till Höger efter nån minut och låter puttra i 10 min =) Grunden är till höger, sen kan man ju ha i det man vill =)
-
Nej nu ska jag sova, imorgon ska jag hinna med massor igen.
Upp 7 och träna, sen in till Mora till 09.15 och träffa doktorn, se om jag har lite allergier eller vad det nu kan tänkas vara... dum är magen iaf.
Sedan till ICA och iväg till Sälen, först lär jag till Tandådalen och lämna samt hämta saker... till Lindvallen och träna sen har jag PT kl 16 o 19!
KRAMAS KRAMAS GODNATT
Just ja, pappa ringde precis han har kvaddat nya bilen och fått älgstek på köpet. Men han klarade sig oskadd ur det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0