fort. semester

Ett hål lagat i min stackars tand. men det gick hur bra som helst!
Träffade Katta idag och vi snacka Sydamerika, helt sjukt vad kul det kommer bli =)
Ryggsäcken kom idag, ska hämta den senare.
Min bil hade inte gått sönder FÖR mycket, så kan lugna mig med det och blir nog ingen dyr historia heller (sa mekanikern)
Handlat mat har jag också gjort... ska laga flygande jacob lite senare, så himmelskt gott!
Sen, så ligger jag så still jag kan just nu... VILA!
Ska nog ta en promenad snart... lite frisk luft.
Sen ska jag åka och massera Ullis, stackarn har ont efter mycket jobb och slit.
Imorgon är det Vaccination, SOVMORGON, kräftmiddag hemma och planera mer SYDAMERIKA.
Kanske borde tvätta också.
Semester, vad är det?
Sen regnar det mest så skit samma, får göra massa nytta då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0