You haven´t lived until you find something to die for

Så var det onsdag.
Snart helg igen, och jag är så glad och sprallig, niklas och mats kommer till göteborg och tar det lugnt i helgen... eller det är meningen, får allt se hur det blir med den saken. Jag åker dit så fort jag kan på fredag bara jag slutat skolan, sedan får grabbarna ta min bil hem till Mora sen. Var ute och provkörde den lite idag, den mår helt klart bättre nu med nya batteriet, hoppas det bara var det och att de inte strular sig för dem sen på söndag.
Skolan går bra nu, känns kanon, lär mig så mycket nytt hela tiden och att träna på skoltid är ju bara FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT när det gäller mig :)
Fortfarande inte hört något från SATS i Sälen, känns inte alls bra, jobb har jag redan men vill - jag vill ju så mycket ha det där jobbet!!!
Snön har kommit till Dalarna, 1dm kom förra helgen :) hur underbart som helst, hade gärna varit på hemmaplan men men, tids nog får jag njuta. Mats skickade bilder från Sälen i måndags, åååå då får man hemlängtan :)
Grabbarna sitter i bilen nu på väg ner, tror mackan stackarn var helt slut så de körde och han sov, snällt gjort.
Frågan är i det gänget vem som egentligen är mest utarbetad??? inga kommentarer...
Ska glida ut till tvn igen och titta på bonde söker fru, något ska man ju roa sig med. Jag är klar med alla skoluppgifter som finns och träningen är klar för dagen också, bara att ta ryggläge och längta till fredag!!!
Min familj är bara för rolig ibland. vi systrar diskuterar....
Syster P ikväll
"Nu är det så här att solen kommer dö till slut för att vi människor tydligen aldrig låter den sova (vem orkar vara vaken jämt liksom) jag tycker bara synd om den och hade hoppet kvar om att den fick sova tills ni dödade det hoppet! :("

Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas ni får kul ihelgen :) kram kram

2009-10-08 @ 10:31:55
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0