What goes around comes around

söndag igen, gu va trött jag var igår... vi hade en väldigt bra shoppingdag i Halmstad igår. Regnade massa men det spelar mindre roll när man ändå inte ska träna utan springer i affärer på stan.
Jag hittade en ny skidjacka!!! Äntligen en lila, så kul, hade inte alls tänkt kolla på ny skidjacka igår men så hängde den framför mig och Perfekt, precis vad jag ville ha!
Sedan tillbaka på skolan så fixade vi mitt hår, karva ur lite slitet och la i nya slingor, tror jag kommer bli brunett igen snart, så drygt att hålla på med blont hår - tycker det blev för blont igen och suck...
Måste plugga en massa idag, men nu ska jag först få i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0