valen vi gör , riskerna vi tar & hemligheterna vi bevarar styr våra liv!

så sant så sant... och värt att tänkas på.
Så trött jag har varit idag. Varit en hård helg med grabbarna i Göteborg, eller skit rolig verkligen men så lite sömn det alltid blir.
Kom på fredag och blev nästan direkt upphämtad av Mats, Niklas, Johan och Ronny, for en sväng och landade hos Ronny, hämtade mackan från jobbet. Lira wiiii haha värdelöst, jag hatar tv-spel!!! Walle kom, Elisabeth kom... jag höll på att hungra ihjäl, Niklas slängde ihop kyckling och pasta på det vi kunde hitta fram i Ronny och Elisabeths kök - blev himla gott :) och jag höll på att få parkeringsbot, men hann springa ut innan de skrev en och flytta bilen, nära ögat!!! Självklart så kanta niklas till det och gjort sönder saker och spillde och ja han var Niklas :)
Jag mackan, mats och Niklas drog på Sticky Fingers i stan, kul kväll... haha de ville ha ragg och inte jag, jag fick ett telefon nr och en "myspace" adress... som sög, numret slängde jag direkt. Och grabbarna gick hem tomhänta, kul :)
En rolig kväll som blev 5 snåret tror jag... haha men kul som alltid.
Lördag, började segt, låg kvar så länge som det gick, sedan handla massa ingredienser till en smörgåstårta som blev 2 JÄTTE stora, 10 pers var vi som åt och sjöng för mats som fyllde år i helgen. En tårta stod kvar i kylen... mer spel och dricka öl, Sverige förlora mot Danmark och skit skit match och skit skit målvakt och domare och bajs match verkligen! Och trött jag var så himla dödstrött... Niklas och Mackan var på topp, verkligen super taggade men jag orkade verkligen inte gå ut, jag och mats åkte till lägenheten och haha grabbarna ramlade in och babbla nå så fruktansvärt... helt hopplösa och jag skrattade... Niklas gick och la sig och sov i badkaret. Skrattade så jag knappt kunde somna sen.
Söndagen blev en "kalsong dag" grabbarna gick inte upp på hela dagen, jag palla mig iväg och köpte frulle nästan direkt när jag vakna, musli och yogurt till mig och 10 panpizzor till grabbarna, hahaha... sedan kolla vi på serier hela dagen till klockan 7 då Jenny hämtade mig. Jag var blöt, det fanns en vattenpistol i lägenheten = reta gallfeber på mig och sedan även lite blåmärken. TRÖTT! men trevlig helg.
Nu är man tillbaka i skolan och var länge sedan jag varit såhär trött. Visste inte vad jag hette i morse.
Imorgon är det beep test som gäller :( skit bajs JAG VILL INTE. men men
Veckan ser jätte rolig ut på schemat och det behövs, och nästa vecka är det mitt terminsprov. Låter inte så jobbigt som det ser ut, vi ska bara koll av att vi hängt med på lektionerna, inget prov man kan underkännas på direkt.  Sedan LOV, tack gode gud jag behöver SEMESTER.
imorgon åker min bil med grabbarna hem till mora, mats och niklas fick ta den så åker jag med mor hem sen v 43 efter musikalen, ännu en grej man ser fram emot.
Addes träd är på plats nu... kändes väldigt konstigt i lördags att inte vara där... men tror han förstår, eller jag vet att han förstår... men tankarna vandrar till vännen, den där vännen, viktiga vännen många gånger under denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0