Tidigt en lördags morgon...

vaknade väldigt tidigt idag, van att gå upp halv 7 så var lite väntat faktiskt :)
Mackan sover så kan lika gärna skriva blogg.
Gårdagen, vaknade klockan halv 7 som vanligt, tog min morgonpromenad och åt frukost med alla i matsalen som vanliigt... på schemat stod bara träning. Så jag och klassen körde till Klitterbadet - tror det heter så iaf. Och vi körde igenom underkroppspasset. Skitpass - ben BLÄ men det gick jätte bra. Jenny kom tillbaka från Barcelona igår också och HON VANN där nere... kan ju utveckla detta eftersom jag har tid... Jenny kör Triathlon, sprint klass, vilket är 750m simning, 2mil cykel och 5km löpning. (hoppas jag sa rätt nu) hon är bland de bästa i Sverige, även om hon inte erkänner det själv och i hennes klass i Barcelona så var det 350 startande och hon vinner - hur coolt som helst!!!
Efter träningen så åkte vi tillbaka till skolan, jag duschade. Sedan lunch på det - potatisgratäng och kycklingfile, jäkla bra mat vi får!!! Sedan packade jag och Jenny in oss i bilen och jag körde till Gbg eftersom hon var så himla trött. Hämtade nyckel hos mackan, lämna grejer i lägenheten och jag drog ner på stan. Stadium hade 20%... och jag min klant, glömde varför jag skulle dit - PULSKLOCKA, så ska ner igen idag, hoppas det fortfarande är 20%, isf ska jag införskaffa ett par ljusblåa nya skidbrallor. Lila jacka och ljuslila byxor, vit hjälm... så ser jag ut som alla andra där uppe :)
sedan var jag till Mac butiken, köpte ett fodral till datorn, sen klämmer mackan ut sig att han hade ett hemma som jag kunde få så jag ska försöka lämna tillbaka de jag köpte idag.
Sedan kommer stora syster, är inte riktigt säker på när hon kommer... kul om vi kunde gå en sväng på stan tillsammans innan de andra ramlar in runt 3 snåret.
Tillbaka till igår, efter stan så kom mackan och vi drog på Gais-Malmö tillsammans med hans chef och chefens sambo. Mycket trevligt. och bra match... måste poängtera att det var bra för att vara svensk fotboll. haha 11e bästa ligan i Europa så inte mycket man ska förvänta sig kanske :P
Ingen träningvärk idag, hoppsan inte vanligt och ändå var det tyngre igår... stark har jag blivit iaf :)
Idag är det ner på stan och träffa alla sedan middag och musikal :) kommer bli en toppen dag.
lika bra jag skriver här vad som är på gång också. OCH träning som ska göras nästa vecka.
2 pass styketräning, ett överkropp och ett underkropp
1 maq B pass
1 intervall löpning - hoppas syrrorna vill också
1 5km löpning
sedan morgon promenader 5 st.
Mer än så får det inte bli nästa vecka!!!
Sedan ska jag inhandla och göra följande
Nya löparskor
Pulsklocka
Naprapaten tisdag och torsdag
Jobba tisdag på mora parken
jobba lördag på mora parken
till sälen någon dag?
torsdag-fredag Alunda?
Gå på Mora-leksand
Praktik 3 dagar...
Hade velat åka till Gävle också - måste kolla med M först
FOTOGRAFTERA åt hanna såklart :) de ska bli kul
och hon ska få frisera mig på måndag hoppas jag
... känns som det är något mer
Ja lär betala bengt för bilen, :S hoppas det inte blev någon dyr historia
Åh bli söndag, kom överens med M att det blir inga stora rörelser imorgon ryggläge och film. mys och jag är så kramig så det finns inte, tur att man får träffa syrror och mamsen idag och krama av sig lite, klängapa som man är :)
nej gud, nu orkar jag inte blogga mer heller... vad ska man hitta på halv 9 på morgonen tro?

Kommentarer
Postat av: iana

Så klart vi ska! :)

Hör av dig!! Jag jobbar en del de närmaste dagarna, men Erik är ju hemma annars...

KRAM på dig sötnos

2009-10-24 @ 17:16:29
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0