plugg helg

Veckan var lugn men man är trött i kroppen nu, även fast man "vilar" så hinner inte kroppen mentalt återhämta sig. Och jag har haft problem med praktikplats denna vecka, jag var säker på att det inte skulle vara något problem men det var det ju... men fick hos Kattis igen på Mora hälsan och det är jätte bra - kanon för hon satsar på att man ska få ut något av praktiken!
Sedan så plugg plugg plugg... vi har ett mitterminsprov på torsdag. och massa massa träning varje dag nu innan lovet. Ska bli så skönt att gå på lov, åka hem, kramas... trygghet.
Jag vet fortfarande ingenting mer om SATS i Sälen, håller på papperna från Skistar så länge det är möjligt. Jobb måste jag ju ha i vilket fall som helst...
Pluggar nu också, bara gått en promenad om dagen och pluggat resten hela helgen, med lite tv tittande på kvällarna.
Min mobil går inte att komma fram på, den det är bara bra, den ringer inte, jag kan dock ringa ut - jag ska byta till telia igen, trött på att tele2 inte har täckning... men det har gjort att jag kunnat plugga ifred så :)
Nästa veckas horoskop.
Kräftan Vecka: 43 (2009-10-19 - 2009-10-25)
Komikern Mitch Hedberg sa: ”Jag är trött på att jaga mina drömmar. Jag tänker bara fråga dem vart de är på väg, och så kan jag hänga på lite längre fram.” Det här är mer än ett bra skämt. Fundera på att göra samma avtal med ödet nu. Be om att få se slutstationen. Svaret kommer i en dröm eller ett otroligt sammanträffande.

Ska bara överleva denna vecka, sedan äntligen dax för Göteborg med mamma och systrar och se musikal... sedan vara hemma i 2 hela veckor. Jag vill och ska då, till Naprapaten 2 gånger, till Gävle och träffa lina, vill till Uppsala en sväng, upp till Sälen med Mats en tur, fota åt Hanna, vila umgås med hundarna, fira Halloween... ja vila, Praktik 3 dagar, träna minst 2 styrkepass och ett rörlighet i v. ja får se hur det kommer gå... något av allt kommer ju skita sig som vanligt. :) hoppsan kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0