och så var vi inne i oktober månad

och det går framåt, snart så snart är snön påväg... i helgen ska första snön kommer ner över Dalarna, tidig iår men ack så efterlängtad.
Idag så hade vi löpning på schemat med micke inne på stadion, han gjorde ett bra jobb, kul att springa på banan, JAG trott eller ej har blivit mycket bättre inte bra men bättre på att springa, fått bättre "löp-ekonomi-steg" som det heter... så kanske borde ta tag i detdär att springa, 5km känns numera bara som en uppvärmning nämligen, hmmm... ja vi får se, tycker ju det är förbannat tråkigt, men om man bli bra är det säkert roligare. Tyvärr så kunde jag inte springa intervallerna idag, det bara sved i knät och var hemskt jobbig smärta så gav upp...
Nästa vecka ska vi köra igång med hypertorfi träning, styrketräning med andra ord - MEN undra hur det ska gå, vårat gym har ju brunnit ner liksom?!
Jag har ingen hemlängtan längre, inte sådär jobbig iaf, hade varit trevlig att vara hemma men har förbannat kul här också och shit vad jag lär mig saker.
Varför hör inte SATS av sig?? blir tokig
Ska ta min vaniljkesella och gå bort till Jenny, så ska vi göra fruktsallad och kolla på Johan Falk (senaste filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0