Med vetenskap flyger vi till månen, med religion flyger vi in i skyskrapor

Tisdag, veckan går framåt, imorgon är det onsdag och imorgon är det en lätt dag i skolan, näringslära på förmiddagen och det är bara roligt, sedan eget arbete hela eftermiddagen, kommer plugga till mitterminsprovet på torsdag och köra ett MAQ pass. Sen efter det är det ju bara 1,5 dag kvar :) JIPPI!
Idag var det coopers, skit löpning - jag tog det lugnt orkar inte ha JÄTTE ont i benhinnorna resten av veckan... inge bra resultat men heller inge jätte hemskt ont i benhinnorna så JAG vinner ändå... måste köpa ett par bättre skor, något mer att göra under lovet.
Sedan så verkar det som att jag ska jobba på Skoterns dag, tycker faktiskt att det är lite skönt, jobbar hellre än blir skit packad på Halloween.
Sedan kom ett efterlängtat sim-kort från telia till mig idag, så nu har jag 5000gratis sms och ringer gratis till alla med telia, vilket är bra för många har telia nu igen... inte konstigt eftersom 3 suger och Tele2 funkar fan bara i stora städer... knappt att det funkar ute i vika liksom :D hahaha och inte alls nå kul när man är i stugan eller i Sälen. Så det blir nog bra :)
Nej ta mig en tur i det fria och sedan plugga en timme eller 2 igen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0