Halloween 2009

Vakna sent, stackars hästar, men jag kom hem så sent. Soffan var för skön som vanligt...
Sedan in till Niklas och rastade honom tillsammans med mongo pontan, haha han fick sig lite motion allt! en annan har fortfarande spring i benen, det är sån härlig känsla att kunna vara ute och gå och hoppa omkring i 2 timmar UTAN att bli svettig eller trött, det berör mig inte alls :) men det är väl tur att alla inte tänker så, för då hade jag inte haft något framtidsjobb som PT.
Hemma nu, ska äta, duscha och fixa mig. Klockan 6 börjar jag jobba och jobb jobb jobb Hela natten. Vi är bara 5 bartenders så vi kommer ha att göra vill jag lova!!! usch vad folk kommer vara jobbiga på oss... bara att jobba på!
Åh lite avundsjuk på vännerna som ska klä ut sig och på fester idag! men men... kanske får lite kul jag nästa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0