Det är för väl att lögnen finns - tänk om allt man hörde var sant

Veckan springer fram, men tur är väl det. Snart lov, äntligen få vara hemma ett tag.
Fick anställningspapperna från Skistar och Sälen igår... KUL :) men... finns alltid en Men, jag vill ju ha SATS, men nu har jag stressat dom lite och hoppas att det hjälper.
Sedan Praktikplats, att det skulle vara så knepigt. Hoppas jag får svar snart... Måste fixa det denna vecka.
I helgen blir det bara massa plugg... mitt terminsprov nästa fredag. (som egentligen inte går att underkännas på)
Ikväll Bonde söker fru och Grey´s eller om man ska kolla på fotbollen...
2 roliga skoldagar kvar på denna vecka :)
Idag har jag skolkat för den delen, tema dag, och det är inte alls min grej, men har fått massa annat gjort.
Och min bil står nu hos grannen bengt och ska bli bra igen. hoppas han gör det tills jag kommit hem :)
Jag är hungrig, ska ta och äta lite.
Imorgon efter skolan ska jag med Kajsa till Ullared och gå på Gekås medans hon jobbar, ca 2 timmar, det blir kanoners. Kanske mer dalahäst sängkläder  hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0