Måndag... 32 dagar, 768 timmar....

Ja jag räknar fortfarande ner.
Men har lite milstolpar att mellan landa på där som tur är.
Och idag har schemat ändras 2 gånger till. Tror denna vecka har ändrats om 6 gånger nu, jätte jobbigt att mentalt ställa om sig på vilken träning som ska göras osv. Men det gick bra, halva genomgången av maq c & d kom vi igenom idag och resten får vi ta imorgon, blev maxstyrka träning istället på eftermiddagen, inte alls bra... men det gick :) jag catrin och jenny körde, tog bara 1,5h men vi är duktiga på att koncentrerar oss och göra det vi ska!!!
Sedan så fick jag naturligtvis utbrott och ringde och skrek av mig, haha det var lika störigt på andra sidan luren, vält en lastbil i diket - aj aj inte kul!
Sedan så tog jag en promenad och har pluggat lite, käkade middag med tjejerna och sedan masserade jag Jenny, stackarn, tror jag höll på med hennes rygg i 50 minuter idag... den behövde dock det.
Imorgon är det kettelbellsträning, maq fortsättning och sedan ska jag ha första Riktiga PT timmen med min klient. Vi ska göra konditionstest och sedan börja köra MAQ A. Ska bli himla intressant. :)
nej snart kommer tjejerna ska slänga oss i soffan... och titta på dålig tv antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0