Words cant express what you mean to me



Jag ber om ursäkt, eller det gör jag inte egentligen. men jag är nere, mitt humör svänger något så otroligt och jag kan inte kontrollera, Jag är ledsen, glad, "normal", trött, pigg och upp och ner hela tiden. En kommentar kan få mig att vända på kappan tyvärr, har blivit lite mycket av det nu... känslorna kommer fram och saknade av dig Adde, det är så sjukt, jag förstår ingenting. Jag hatar att se människor tillsammans ibland för det är så orättvist - varför är du inte kvar här? Ibland vill jag inte att folk släpper taget om mig medans andra sekunden får de inte röra mig alls. Och aldrig har jag varit så känslig för svek. Jag blir lätt ledsen och känner mig så liten och ensam på en gång. Det är ju egentligen inte alls jag


jag är trött och vill bara lägga denhär veckan bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ja de har jag faktiskt :) läste en bok där hon hade köpt om mat.

så nu ska jag önska mig en juicepress :)



stå på dig vännen. du kämpar på bra tycker jag. och man får vara ledsen.

2009-03-16 @ 12:26:35
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0