Sälen is the shit!

Sådär. nu befinner jag mig på Högis i Sälen. Kom hit idag, efter en tuff och väldigt rolig kväll på HC. - men jag var stark och mådde bra imorse när jag vaknade. Underbart, och jag har gjort mycket idag. Städat ut huset, packat allt och lunchade med kompis - tacobuffe, lämnat in massa nycklar, tränat, och såklart bott in mig på Högis, men det blev lite strul med mitt rum så får bli hotellrum inatt - jag klagar inte! Och så skönt att ha all mat inkluderat igen - lyx och lathet talar!
Skulle ha blivit film idag efter träningen men kände att nej, inte en kväll till. så snart ska jag gå från lunchrummet där jag sitter nu och ner till mitt rum och Sova!
Imorgon är det första dagen på praktiken som gäller, trevligt, ska jobba på lördag så jag jobbar in för en dag till nästa vecka. Idre och åka skidor! wieehoo, dennis är där saknat massor!
Och de 2 senaste dagarna har jag haft PAIN i ryggen, och det är inte muskulärt och smärtan är lika hela tiden - rädd att jag har fått en inflammation igen - så jäkla jobbigt och fel tidpunkt! men ska kolla upp det med sjukgymnasten.

Det är så fint och skönt och underbart i sälen - magiskt! En säsong här tack. Vore så kul :)

Idag såg jag en RS - samma bil som Adde har... hade... det är ltie sådär obehagligt, magen vänder sig.
Jag saknar en vän, den vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0