old feelings

Jag har gått en promenad, haltade halva vägen, min fot gav upp och gjorde bara sjukt ont sedan haltade jag in på ica och skulle handla men mitt kort gick inte igenom - pinsamt, gick hem och insåg att det hade dragit mer räkningar idag på autogiro så det fanns inga pengar...
Sedan utan någon som helst inspiration skrev jag 2 st skoluppgifter som bara blev skit. kommer få göra om dem en annan dag som inte suger som denna.
Ska ut och gå igen nu, har tittat på några avsnitt av "the city" - vilket jag kommer fortsätta göra för jag blev direkt beroende Igen av ett skit program till, men det är sönt att drömma sig bort och titta på vackra människor...
Ska snart möta upp syster på ICA och sedan vet jag inte vad vi ska hitta på... men en sak vet jag, jag ska laga mat och duscha och imorgon lär jag stiga upp klockan 5.30 - mitt dåliga morgonhumör kommer visa sig imorgon.
Bitter fitta nr 1 idag. tur att jag inte umgåtts med någon människa alls idag, syster överlever nog mig ändå

jag saknar mina pojkar i sälen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0