Not in my world!!!

Borde egentligen sova men jag är arg så nu skriver jag av mig allt Innan jag går och lägger mig!
Varning för ett långt inlägg, kommer säkert börja rota ut i andra saker som skakar omkring i mitt huvud!
Förra helgen blev 2 vakter nerslagna, krogvakter, sånna som ser till att alla fulla äckel som inte kan bete sig åker ut och vi andra kan roa oss i lugn  och ro medans de brottas med "oss" idioter! Det gör mig arg, att se dem blåslagna! I min värld händer det inte! Det ska inte hända men det gör det... jag blir ledsen arg och stämpla mig med "bryr mig för mycket". Sluta slåss och sluta bete er som idioter.

Sedan ikväll så har jag och S suttit och snackat, det är mycket pågång även här i Sälen och precis som jag egentligen visste så kommer mitt bagage fram, alltid på något sätt så kommer man in på det man kanske inte vill blotta. Men det gjorde inget, blev inga konstiga pauser eller svåra frågor eller sån där stämning som det kan bli. Sedan fick jag kontakt med en annan ikväll som jag behövde tror jag - känna delaktighet och förståelse - ibland är det så viktigt för mig att bara få finnas till och vara där för andra. Jag vet ju själv hur viktigt det är och då blir det så jobbigt för mig att se hur andra håller inne med saker. ..

Imorgon äntligen kommer lillebror, och vi ska gå ut - har redan fixat så HC vet om att han kommer! Aldrig något mer ont ord mot HC, snälla människor där och det är det som räknas.

andreas andreas andreas... finns i tankarna, en känsla kom och gick idag - du finns så nära när det börjar bli jobbigt. jag saknar dig, en vän som du räddar mig när jag faller och tårarna på kinderna vet jag att du hade torkat.
upp och ner i min berg-och-dalbana - älskade du


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go em. skidfolket......jag hörde att du har Dennis hos dig, hoppas ni haft det bra tillsammans på HC,,,,,,hade gott och många kramar.Bettan

2009-03-14 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0