my way

Jaha, fick ett trevligt samtal av min handledare igår, hon tyckte att jag kunde få vara ledig hela veckan för det är så lugnt :) Tack och bock, skidor för hela slanten. Idag så var jag och Gute Alex ute, tyvärr så var inte vädret bra alls och vid 1 snåret gav vi upp... trivst när det är Massa is och offpisten är tung. Aja... imorgon är det sol och sedan kvällsåk med Niklas och sedan Harrys på kvällen, sen sen är det dax att börja dra sig mot ´Mora. Tänkte att jag skulle hinna med att åka lite på onsdagen också, se vad vädret blir.

Ikväll så satt vi på Majkens och såg Frölunda så HV. haha skadeglad var jag!

Händer inte så mycket, längtar till Uppsala, längtar tills skolan är slut men jag vill inte åka härifrån. Försöker tänka posivitv för jag ska jobba här nästa säsong! Wiehoo. det ska jag verkligen!

Är seg i huvudet fortfarande... snorar som ett litet barn. så nu ska jag sova.

Andreas - finns in mina tankar, tänk 22år skulle du ha blivit nästa veckan. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0