my way on the highway

Är tillbaka i Värmland, ute på Hammarö i Karlstad. Är en mycket mycket bättre lägenhet som min syster och hennes kille bor i nu, den känns nästan Stor! haha

Är sjukt trött. bestämde mig för att stanna lite längre i Uppsala för att se Lillebror vinna serieguld, men det var det värt. Men nu är jag trött... och insåg när jag kom ner hit att det är mars fram till onsdag, det betyder att jag måste betala enkel i 2 dagar till Sunne, NoNoNo. Kör till skolan och tillbaka imorgon om jag måste och "skolkar" på tisdag... Ops, men som sagt vuxenutbildning och Jag bestämmer! Ska fixa med andra saker på tisdag som att lösa dethär med min lön från Norge. Så jävla jobbigt. Alla mina saker är på plats, jag ska sova.

Helgen i Uppsala var himla mysig...
Jag saknar Sälen...
Imorgon är det skola igen - känns väldigt konstigt. Men snart snart är det över! Äntligen, bara att kämpa på i 5 veckor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0