let my heart go now

Sitter i mitt rum hemma i Mora nu. Det är städat och jag har packat om. Imorgon ska jag bara slänga ner det sista och duscha sedan iväg mot Uppsala- Jag längtar dit men ändå så saknar sälen... förvirrad till tusen. Snälla låt låt det blir påsk snabbt.

how can I miss something I never really had to begin with.

Laddar hem millencolins alla album nu, är helt knäpp i de! Och de ska på P&L i sommar, om jag vill se. Men som sagt bra om man vet hur schemat ser ut först.

Jag måste få pengarna från Norge nu snart. Det blir kris annars.

Jag är trött. lite nere, jag saknar allt.


Ikväll är det Grey's och denna låt är underbar... The Last Goodnight med Pictures of you

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vadå är du i Uppsala i helgen hur länge stannar du? jag vill äta på cupidoo:)

2009-03-26 @ 19:04:14
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0