jag vill åka skidor

2 dagar utan skidåkning, jag har abstinens.och jag saknar sälen otroligt mycket, det är sjukt vilket liv man lever där uppe och allt är så bra! .... men jag är glad att jag är tillbaka i Uppsala också, underbara stad - kände mig dock missanpassad idag när jag gick på stan, det är inte "fjällen" här men jag ser ut som att jag fortarande är där - grym stil!

Imorgon, Andreas skulle ha blivit 22 år gammal. Hoppas du tittar ner på oss hjärtat och någonstans vet jag att du ser oss, hör oss och vakar över oss. Hur  mycket kan man sakna någon, och hur ont kan det göra. blir skräckslagen varje gång det skär för det gör ondare för varje gång - jag saknar en vän - dig vännen. Du var för bra - jag vill verkligen ha dig här nu, vill man så kan man. Det är svårt att sluta hoppas och längta...

Nu ska jag sova, imorgon blir det en lång lång promenad och sedan en tur på stan (fönstershoppa) sedan ut till Alunda och titta till dig vännen, middag med la familja och sedan kommer alla och vi ska äta din favorit tårta - du binder oss samman, det är jag tacksam för samtidigt som du saknas något så ofattbart. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0